onsdag 22 februari 2012

En vanlig onsdag

Onsdag igen, fick precis reda på vad jag ska få i lön och jag blev positivt överraskad trots att jag var sjuk halva januari. Pengarna måste börja rulla in nu om jag ska lyckas spara ihop till fyrtio tusen i fickpengar till USA-resan. Pengarna ska gå till hotell, hyrbil, mat, bränsle och souvenirer.

Blev vän med en gammal klasskompis på Facebook igår och hon var till USA ifjol så jag kollade igenom hennes foton därifrån. Hon hade varit till Hoover dammen som ligger typ öster om Las Vegas så nu har jag planerat vilken väg vi ska ta från Las Vegas så vi kan passera där. Ett imponerande bygge må jag säga.

Trots att jag ska till USA i vinter så ska jag på konsert och min semester hamnade precis där jag ville. Vi får inte bestämma när vi ska ha semester så jag hade en jäkla tur i år, äntligen ler Gudarna mot mig. Men det blir en kort semester. Planerar att bara ta ut två veckor i sommar och resten till resan. Men det blir nog kanon.


Den berömda Hoover Dammen

2 kommentarer: