måndag 30 april 2012

Långpromenad

Tog en långpromenad idag på 15 km med min vän och kollega Jocke, det gick bra i början men sen på slutet gick jag in i väggen helt. Hade ätit lite klent på morgonen och jag tog en smörgås innan vi gick så med stapplande steg så tog vi in på macken som låg i slutet på promenaden och käkade en macka och lite vitamin-vatten. Just nu känner jag mig lite hängig och febrig så nu tänkte jag ta mig en dusch och gå och sova. I morgon ska det jobbas och sen är jag ledig i två dagar, ska bli skönt men då ska det tvättas, städas och hälsa på min far också. Jag som bara ville ta det lugnt.

15 kilometer smärta

2 kommentarer:

  1. Haha nej inte alls, det är bara roligt när det kommer fram folk. Jag var bara sååå trött efter att ha sovit dåligt under natten och sen hade vi varit där sedan 16 då festen började så hade hållit igång ett tag.

    Men du. Nu när jag fick ett ansikte på dig så måste jag bara fråga - jag är dålig på namn men har väldigt bra ansiktsminne - visst har du jobbat i TV-spelsbutik i Falun, för typ... 10 år sedan eller något sådant? Det måste vara du. Som jobbade inne i gallerian, du och en äldre gubbe. Eller hur? :D

    SvaraRadera
  2. Haha! Du är grym på att känna igen ansikten, för det stämmer faktiskt! :)

    SvaraRadera