tisdag 1 maj 2012

En ledig dag

Jobbade ju igår och det visade sig att det skulle bli en jättekul kväll. En kund hade med sig en gitar och gjorde en sång om mig, vilket jag tyckte var skitkul. Efter jag hade slutat så ringde det och det slutade med att jag hamnade i grannstaden - igen. Så idag fick jag ta bussen hem till stan och väl där nere så passade jag på att hälsa på min far som satt och kollade på hockey-vm. Men nu är jag hemma igen och en av mina vänner ville grilla i kväll så jag tror jag hänger på. I morgon är jag ledig och då ska jag gå på långpromenad igen och sen ska det tvättas och städas. Men det är i morgon det tack och lov.

2 kommentarer:

  1. Hehe jo jag har ju det. Bodde i Falun tills jag fyllde sju, då flyttade vi till Leksand. Men var ofta i Falun ändå och vi köpte alltid TV-spel där när jag var liten. ^^ Så ja mitt minne är det inget fel på. ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du måste ha världens bästa minne! Grymt avis på dig! :)

      Radera