fredag 6 april 2012

Tågbiljett till Göteborg bokad

Så där, nu kan jag åka till Göteborg och se Madonna den fjärde juli för jag har precis bokat tågbiljett. Så nu är allt klart vilket känns tryggt. Det blir en dyr semester i år, inte nog med att hotell, tågbiljett och konsertbiljetten kostade skjortan, jag ska ha pengar till Madonna t-shirts och övrig merchandise också. Tur man ska jobba nästan hela sommaren så man får fylla på det tomma sparkontot.

Tågbiljett:
1115 kr

Hotellrum:
1595 kr

Konsertbiljett:
1040 kr

Summa:
3750 kr


Till Göteborg den fjärde juli - tack!

4 kommentarer:

  1. Men sjutton vad roligt du ska ha! :) Åker du ensam?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det ska bli kul. Ja jag åker själv, ska du med?

      Radera
  2. Måste kännas tryggt att resa med sj. Samtidigt som tåget rullar in på perrongen i Göteborg kliver Madonna av scenen efter sista extranumret.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja men då hinner jag i alla fall ta en pizza på Pizza Hut ^^

      Radera