måndag 21 maj 2012

Långpromenad på tre mil

Vaknade vid 14-tiden igår och funderade på vad jag skulle hitta på, kollade igenom Facebook och ser att en av mina vänner hade gått tre mil. Eftersom jag är en tävlingsmänniska så snörade jag på mig skorna och gick min ordinarie runda på femton km, sen kom problemet, stan är för liten. Jag fick gå omvägar och kringel-i-krokvägar för att få ihop femton km till, när jag hade fyra kilometer kvar blev jag så hungrig så jag tog en kebabsallad.

Sen på väg hem inser jag att jag inte kommer få ihop fyra kilometer så det det blev en liten omväg till. Väl hemma så hade jag gått 30,4 kilometer och jag var helt slut, jag tog en dusch och det tog inte många minuter förän jag somnade i soffan och där sov jag i timmar. Nu har jag lyckats vända på dygnet också, inte bra!

Tre mil och fyrahundra meter

2 kommentarer:

  1. Du får gå till mamma och hälsa på nästa gång ist och lifta med kollegorna hem :)

    SvaraRadera