tisdag 12 juni 2012

Ledig måndag

Idag måndag gick jag upp tidigt trots att jag var ledig, gick till Ica här i närheten för att köpa mig en grill. Köpte en hel del kött och andra grill-tillbehör, sen släpade jag upp allt till jobbet och satte igång med att skruva grill samtidigt som köttet fick dra åt sig i marinaden. Jag älskar verkliogen att grilla, tyvär har jag inte möjlighet att kunna göra det då jag bor i en lägenhet utan balkong. Jag behöver verkligen ingen balkong då jag aldrig har förstått det fina med det. Men nu så passade jag på och grillade nästan ett kilo och la hälften i matlådan så i morgon blir det grillat igen. Sen drog jag ner på stan för att klippa mig, måste ju se bra ut på fredag när jag ska köra lövat flak och en massa studenter.

Charlotte hörde av sig och undrade om inte jag ville se på fotbolls EM hos henne och det kunde jag väl, trots att jag avskyr sport och det straffades jag för direkt då det blev världens långtråkigaste fotbollsmatch. Det var avblåsningar, det var folk som ramlade och slog sig. Det gjorde nog jätteont, men sen efter några sekunder så kunde dom gå som vanligt igen. Vilken jävla fjantig sport! Det visade sig sen att Sverige förlorade mot Ukraina, rätt åt dom!


Rangligt helvete

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar