torsdag 19 juli 2012

En ledig torsdag

Vaknade ganska precis klockan 13 och jag har drömt konstiga drömmar två dagar i rad nu. I går natt så drömde jag att en av mina kollegor sa till mig att Ingrid, en annan kollega, inte gillade mig och i natt så drömde jag att någon var med mig i tvättstugan och gillade mina jeans. Det är för mycket jobb och tvättstuga i mitt liv alltså? Idag är jag ledig och det tackar vi för, men ledigt från sin arbetsgivare betyder jobb åt sig själv. Nu ska jag ner på stan och växla till mig lite engelska pund (£) Sen ska jag kolla om det finns några billiga regnkläder på någon av stans sportbutiker. Ska försöka trycka i mig någon lätt frunch också för sen klockan 18 är man bjuden på grillfest hos Johan och Ulrika vilket ska bli skitkul.
Dagens låt: Norman Greenbaum - Spirit In The Sky


Ledig idag - tack för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar