onsdag 18 juli 2012

En vanlig onsdag

Idag börjar jag jobba kl 12.30 vilket är i det tidigaste laget för mig då jag bara jobbar kvälla och nätter. Fick kliva upp klockan kvart i elva i morse vilket är drygt då man vänt på dygnet. Jag gissar att jag har mig själv och skylla och att ingen tycker synd om mig. Men i morgon är jag i alla fall ledig och då ska jag sova ut, ska bunkra upp sömn dom här dagarna nu då det blir knapp någon sömn alls på lördag natt.

I morgon skall jag packa det sista och jag måste tvätta då jag blir borta hela helgen och vid 18-tiden i morgon ska jag på grillfest hos en jobbarkompis också vilket ska bli jättekul, det blir nog en hel del Australien snack.
Dagens låt: Tanita Tikaram - Twist in my sobriety



Lill-lördag

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja hon är fantastisk! Jag älskar den här låten :)

      Radera
  2. Det ska blir riktigt spännande att se bilder från din mini-semester sen! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Å vad du är snäll Sara :) Ska fota så mycket det går ^^

      Radera
  3. Alldeles rätt! Ingen tycker synd om dej för att du måste stiga upp vid 11! Då har jag jobbat i 4 timmar! Nej, det är inte synd om mej heller! Får ju åka hem tidigar o hinner njuta av halva eftermiddan o kvällen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha. Jag förstod väl att jag inte skulle få medhåll :) Nej det är inte synd om någon av oss :)

      Radera