fredag 16 november 2012

Zlatans fjärde mål mot England på Friends Arena

Jag är inte det minsta intreserad av sport, visst jag håller på HV71 som ligger i elitserien i ishockey det gör jag men det är knappt så att jag bryr mig om det heller. Idag när jag kom till jobbet så satt kollegorna och snackade om det fjärde målet och om Zlatan, jag begrep ingenting utan fråga lite nyfiket vad det var alla pratade om. Det visade sig att Sverige spelade mot England igår och att Zlatan inte bara hade gjort fyra mål utan han hade gjort ett snyggt fjärde mål. Det var bara att kolla in Youtube och jag måste ju säga att han är rätt duktig den den killen, för målet var nog det grymmaste jag sett i fotbollsväg.


Vem kollar på fotboll nu för tiden?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja det stämmer. Det här var min blogg på Aftonbladet:
      http://blogg.aftonbladet.se/tompa

      Radera
  2. Att få se dej berömma ett fotbollsmål trodde jag aldrig jag skulle få uppleva! :-) Men under kan ju ske...Det är ju bara att titta på detta mål så...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det trodde du inte va? Men hatten av för Zlatan

      Radera