lördag 15 december 2012

Mina favorit jullåtar

Det är snart jul och i år så slipper jag denna deprimerande tid, för trots att jag älskar mitt singelliv just nu så finns det en dag då jag känner mig otroligt ensam och det är på julafton. Har suttit själv många julaftnar och det är inte skoj, men hallå, det är bara en dag per år jag känner så och i år så slipper jag julen som sagt. Trots detta så gillar jag julmusik och nu listar jag dom här och som sann djurvän så kommer Jingle Cats på första plats. Jag får samtidigt önska alla er 150 besökare/dag i snitt som besöker den här bedrövliga bloggen med mitt löjliga babbel. God Jul & Gott Nytt År!

01. Jingle Cats - "Silent Night"
02. Adolphson & Falk - "Mer Jul"
03. Anders F Rönnblom - "Det är inte snön som faller"
04. Jussi Björling - "O Helga Natt"
05. Carola - "Stilla Natt"
06. Band Aid - "Do They Know It's Christmas"



Min favorittomte Onkel Kostja har en egen varg - jojo!

2 kommentarer: