tisdag 11 december 2012

Problem med färdvägen i USA

Jag har funderat och räknat på hur vår färdväg i USA ska se ut, visst den har varit planerad och bestämd sedan länge men det ser ut att det kommer bli lite små stressigt. Från början planerade jag och Sofia att vi skulle vara två dagar i San Fransisco, två dagar i Los Angeles och två dagar i Las Vegas. Efter att ha besökt dessa städer så har vi en duktigt lång transportsträcka framför oss på 356 mil fram till Florida och förmodligen kommer bilen få gå dygnet runt tills vi kommer fram. Det är då problemet uppstår, hinner vi ner till Miami och Key West för att sen hinna upp till New York där planet hem väntar? Eller får vi lov att hoppa över Miami helt och hållet? Om vi missar Miami blir jag sur, för jag har sett fram emot det så länge. Det finns en utväg och det är om vi hinner ner till Miami för att sen flyga inrikes upp till New York. Men jag blir galen av att det inte går att planera längre. Gah!


Hit men inte längre har jag planerat, sen är det stopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar