lördag 13 juli 2013

Underbara sommar värme

Jag slet upp den här totalt värdelösa kroppen redan klockan 11.30 trots att jag jobbade till fyra i morse. Anledningen till att jag piskade upp mig var att John Polman och hans kollegor hade lovat fint väder idag och se på fan hade dom inte rätt för en gångs skull! Så vad skulle jag hitta på? Jo jag satte ner fötterna i mina slitna inlines och drog iväg 3 mil rakt genom stan och tillbaka hem igen. Sen gick jag ut och sprang 3 kilometer i den tryckande och underbara värme, tror det var över 25 grader. Kvavt är det också. Just nu har jag självdött och ligger som ett kadaver på cykelbanan, folk kliver över mig och cyklisterna väjer undan. Jag ska bara ligga här en stund till innan jag ska gå hem och duscha innan det är dags att jobba, tur man har tre timmar rast på jobbet för jag ska nog försöka sova en stund.

- Joggat 3 km

- Inlines 30 km/3mil

- Detta var allt jag såg när jag låg på cykelbanan. En nära döden upplevelse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar