torsdag 5 september 2013

Känner stort sug efter USA

Jag är på jobbet och blev helt galet sugen på USA helt plötsligt. Jag tänker på min resa som jag gjorde i december 2012. Jag saknar "min" Mustang som jag hade, jag saknar att inte vara på väg på en road trip. Jag saknar till och med den 5-filiga motorvägen i Los Angeles och jag saknar den mysiga atmosfären som ligger inbäddad över hela USA. Jag saknar hela jäkla USA! Jag kommer att åka tillbaka i december 2014 och jag sitter och smider planer på vilken väg jag ska åka. Just nu skulle jag tänka mig att göra om min resa som jag gjorde sist. Landa i San Francisco, ta kustvägen ner till Los Angeles för att sen åka till Las Vegas och vidare till Miami. Åh vad jag saknar USA!
- Road trip genom USA! 
- Copyright: Google.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar