fredag 6 september 2013

Mina planer för helgen

Jag har bara ett par timmar kvar att jobba och vad ska man hitta på i helgen? Jo, den är fullbokad nämligen. I morgon drar Kim och jag iväg till Ikea, hon ville titta på möbler och hon undrade om jag ville vara med. Jag är i ett stort behov av sängkläder och ett vardagsrumsbord så det kommer jag nog att unna mig. Sen när jag kommer hem ska jag ut och gå en mil om det blir fint väder och på kvällen blir det utgång på Vc med Niklas. På söndag tar jag sovmorgon och sen har jag bokat en gympasal i en timma, jag ska träna monkey-leap som jag har lite svårt för. Monkey-leap är ett sätt att ta sig över ett hinder i sporten Parkour och när timmen är slut i gympasalen så kommer mina kollegor för att spela innebandy så jag kommer att spela innebandy i två timmar också. Sen går jag hem och självdör!

- Monkey leap, en teknik i Parkour

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar