lördag 7 december 2013

En städ-dag

För mig finns det knappt något värre än att komma hem till en skitig lägenhet efter en lång resa, därför storstädar jag innan jag åker. Idag var det dags att sona för sina synder man begått genom att torrdamma, dammsuga, diska och göra rent under badkaret. Vardör blir det så fruktansvärt äckligt under badkaret för? För att inte tala om golvbrunnen där det samlas mer hår än vad jag har på kroppen. Man kan sticka en lusekofta, eller tillverka en större peruk på allt hår i min golvbrunn. Men nu är det strax klart, ska bara hänga på badkarsfronten och torka golvet i min lilla etta. I morgon är det tvättstugan. Jösses, tur man har semester.

Upp med badkaret så man kommer åt

Förmodligen ett av Sveriges renaste badrum just nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar