fredag 2 maj 2014

Förbannade jävla pissvecka

Fy fan vilken jävla skitvecka det här har varit. Det började redan i helgen som var när jag fick jobba till klockan 03:00. Dagen efter var det ett dagpass, trött som ett jävla as alltså. Sen fortsatte det på sista april med ett pass till 03:00 med ett dagpass - igen. Min sömn har varit lika med noll i flera dagar nu och idag tog mitt tålamod slut. Jag är gubbsur på allt. Folk som går ut på övergångsstället utan att se sig för borde självdö - på en gång. Jag själv vill bara hem och lägga mig i fosterställning och spy. Men ikväll hoppas jag att det blir bättre, för då öppnar club V som varit stängt i 7 månader på grund av vattenskada. I kväll ska det röjjas, jag är rädd att jag kommer somna på bardisken.
Jag har jobbat som ett djur den här vecka och nu är jag bitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar