onsdag 1 oktober 2014

Ett år sedan misshandeln

Första oktober, onsdag och näst sista arbetadagen för den här veckan. Jag började dagen med att ringa min mor och gratulera henne på hennes födelsedag. Hon blev flad min kära mor. Det började bra på jobbet idag, jag fick hota 3 kunder med polis om dom inte skulle avlägsna sig. Dom stack dock med svansen mellan benen, där hade jag tur. Idag har det gått ett år sedan jag blev misshandlad i jobbet och visst kändes det extra jobbigt att behöva bråka med påverkade människor just idag. På matrasten tappade jag ut min mat på golvet och så var den här dagen förstörd. Men nu ska jag rulla hem på mina inlines, jag kommer förmodligen ramla på dom.

Mörkt. Kallt. Rått. Inte okej när man är sugen på att åka inlines.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar