torsdag 2 oktober 2014

Sista arbetsdagen den här veckan

Idag blev jag väckt av en vaktmästare som höll på att jobba på taket med husets fläktsystem. Jag får ta mig fan aldrig sova! Tur att det är torsdag idag och idag är också min sista arbetsdag för den här veckan. Jag är ledig fredag, lördag och söndag vilket är injobbad ledighet och bara inträffar varannan månad. På eftermiddagen kollar jag Rockstar Games hemsida då det ryktas om en uppdatering till Grand Theft Auto V. Ett par timmar senare dyker uppdateringen upp och den här gången kan man köpa en sportbil, två motorcyklar, nya kläder, nya masker och nya vapen. Gissa vem som sitter och längtar hem? Typiskt att klockan går så jädra långsamt just nu. I kväll ska Adam och jag spela till ögonen blöder.

I morgon fredag ska jag ta rn lunch med fina Matilda på china och sen på eftermiddagen ska jag åka och hämta Alva för att åka till deras sommarstuga och bygga vidare på den koja som jag började bygga åt henne. På lördag ville Kim till Ikea och köpa en ny säng och på kvällen ska vi käka tacos. På söndag blir det mer Grand Theft Auto V med Adam och söndag kväll spenderas som vanligt i tvättstugan - suck!

Här uppe bankas det, ganska precis ovanför mitt rum så klart

Jag fattar inte hur man kan såga sönder en bil på det här viset

Blött, rått och kallt. Vidrig årstid

Ny uppdatering gjorde mig glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar