söndag 30 november 2014

Söndagen den 30 november 2014

Det är idag den sista november, det är första advent och idag är det också julskyltningen runt om kring i vårt land. Det är också min sista arbetsdag för den här helgen och min näst sista jobbhelg att jobba innan semestern. Det känns sjukt när jag tänker på att jag har fem veckor kvar att jobba, hösten har gått riktigt fort i år tycker jag. Jag slutade jobba klockan 04 i morse, väl hemma gick det inte att sova. När mobillarmet ringde klockan 14 var jag trött som en sjörövare. Det var bara att kliva upp och laga mat och traska iväg till jobbet. Jag började jobba klockan 15:30 och slutade 22:50. När jag kommer hem i kväll ska jag spela Litte Big Planet 3 fram till småtimmarna.

- Stekta ägg...

- Bacon...

- Frukost...

- Kim har julpyntat...

- Tjusigt...

- Så jäkla bra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar