måndag 1 december 2014

Måndagen den 1 december 2014

Det är redan den första december och jösses Amalia vad fort det har gått, hösten bara försvann känns det som. Idag är det också lag på att bilen ska vara utrustad med vinterdäck, något jag  slipper eftersom jag inte äger någon bil. Idag är jag ledig så jag sov till klockan 13:30. Frukosten intogs på kinarestaurangen och efter maten gick jag bort och hälsade på min far. Efter besöket hos min far så knatade jag bort till simhallen för att simma lite. Det blev en timmes simming och efter det gick jag ner på stan för att handla kläder som jag ska ha på det julbord som är med jobbet på lördag. Jag köpte också ett par nya skor och sen blev det giros till middag.

- Kinamat...

- Det blev skåp 71 i omklädningsrummet...

- Fin belysning som kommunen har satt upp...

- Julbelysning...

- Gyros...

- Nya jeans och skjorta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar