tisdag 2 december 2014

Tisdagen den 2 december 2014

Jag gick och la mig klockan 21:30 igår kväll, jag var riktigt trött efter att jag simmat. Klockan 02 vaknar jag pigg som en varg och kunde inte sova, jag gick upp och spelade klart Little Big Planet 3 och sen började jag köra igång med Far Cry 4 som är ett rätt bra spel. Vid elva gick jag och la mig och somna som en sten och jag sov till klockan 13 då det var dags att gå upp och laga frukost. Det blev smörstekt lax kryddad med Kofta Masala som är en riktigt god krydda som jag har på allt. Till efterrätt blev det en kopp hallon-te. Efter maten var det dags att gå till jobbet då jag börjar klockan 14:26 och jag får gå hem när klockan slår 23:49 och då ska jag hem och spela mer Far Cry 4.

- Det blev lax idag...

- Laxen kryddar jag med min favoritkrydda...

- Lax och smält smör á la LCHF...

- Hallonte...

- Far Cry 4...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar