torsdag 1 januari 2015

Torsdagen den 1 januari 2015

Det är den allra första dagen på ett nytt år, 2015 är här, vare sig vi vill det eller inte. Samtidigt så startar idag årets värsta kvartal, tre avskyvärda månader med rysskyla innan man kan börja vara utomhus - frivilligt. Nu ska jag inte klaga, jag ska strax gå på sex veckors semester och kan med andra ord dra bort sex veckor av dom iskalla tolv veckor som kvartal ett består av. Jag vaknade klockan 14:30 idag och efter att ha lagat lite mat så var det bara att gå till jobbet då jag började klockan 15:30. Pratade en del med Josefiné på messanger idag och jag är så glad att hon finns. Vi träffas väldigt sällan men hon får mig alltid på bra humör den tjejen. Tack för att du finns Josefiné. Klockan 22:50 lämnade jag jobbet bakom mig, en kvart senare var jag hemma. Jag tog en dusch för att sen spela Grand Theft Auto V fram till småtimmarna.

- Grand Theft Auto V, snart står jag på samma ställe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar