lördag 14 februari 2015

Lördagen den fjortonde februari 2015

Alla hjärtans dag idag och idag vaknade jag klockan tolv efter att ha sovit i tolv timmar, jag gick och la mig med feber, öronvärk, huvudvärk och med en förkylning from hell som det brukar heta. Jag vaknar dock piggare än när jag gick och la mig, men att det är influensan jag har åkt på är ju solkklart. Jag klev upp, snöt ur mig 3,5 kilo mörkgult snor som satt i skallen tillsammans med huvudvärken för att sedan åka till Plantagen. Kim ville köpa kaktusar, vi såg en jäkla massa kaktusar i Arizona på vår USA-resa i slutet av januari i år och Kim blev väldigt förtjust i kaktusar efter det.

Sagt och gjort, vi for iväg och handlade fyra styclen kaktusar, sen åkte vi och tvättade bilen som var skitig redan vi åkte iväg till USA. Med en ren och fin bil for vi hem med kaktusarna i baksätet, väl hemma så vilade jag resten av denna alla-hjärtans-dag. Jag är så sjuk, det är så synd om mig.

- Plantagen hade massor av kaktusar som blommade...

- Jag är taggad...

- Tvättar bil...

- Se så fin den blev...

- Kims kaktusar...

2 kommentarer:

  1. Nu måste ju jag vara lite petig...jag tror inte att dom översta kaktusarna blommade, det brukar vara ditklistrade eterneller. Och om du tittar noga så syns tom klistret :) Fast nån kanske var äkta som stod där, det vet ju inte jag...Kram från Fröken Petnoga ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va?!? Är det sant? Varför gör man så? Va fult. Tänk om folk köper kaktusarna i tron på att dom blommar. Ps. Det är mycket bra att vara petnoga :)

      Radera