tisdag 3 mars 2015

Madonna kommer till Sverige den 14 november 2015

Gårdagens nyhet om att Madonna dyker upp i Sverige den 14 november damp ner som en bomb - hos mig. Madonna väljer att uppträda i Stockholm den här gången i stället för Göteborg som hon gjorde 2009 och 2012. Jag hade turen att se henne båda gångerna i Göteborg och båda gångerna hade jag plats längst fram vid scenen. Den 14 november är det alltså dags för Rebel Heart Tour i Sverige och biljetterna till konserten släpps måndagen den 16 februari och den 9 mars släps hennes nya album Rebel Heart. Jag funderar fortfarande om jag ska åka ner och se henne, men det blir nog så.

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/rockbjornen/article20399058.ab


- Madonnas Rebel Heart Tour kommer till Sverige...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar