onsdag 4 mars 2015

Trött och slut

Det spelar ingen roll hur mycket, eller hur lite, jag sover. Jag är konstant trött och jag sover 10-13 timmar per natt och vaknar ändå helt slut. Jag har provat att "bara" sova i åtta timmar för att se om jag  sover för mycket - men utan resultat. Jag är så slut i kroppen att jag funderar på att gå till vårdcentralen för att kolla vad det är för fel. Jag köpte ett gymkort på Friskis & Svettis igår för att börja träna i hopp om att bli piggare och friskare. Jag är så trött att jag inte ens orkar blogga. Måtte detta ta slut. Hjälp - typ!

- Jag är tröttare än en katt...

6 kommentarer:

  1. Ta och kolla upp dig du så du inte har någon brist... Kram

    SvaraRadera
  2. Köp en kasse frukt o en kasse grönsaker så ska du se att du piggnar i! Din kropp skriker efter vitaminer o fibrer! ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä jag vet det! Därför bryter du ner din kropp! Tar oljan slut i bilen/bussen så skär motorn, lika med kroppen! ;-)

      Radera