tisdag 21 april 2015

Tisdagen den tjugoförsta april 2015

Vaknade klockan tio idag, men jag låg och drog mig i nästan en timme innan jag drog upp den här 43 år gamla kroppen. Anledningen till att jag låg och drog mig var egentligen två anledningar, dels var jag trött så klart, men jag ville att det skulle bli lite varmare ute. Jag klev upp, klädde på mig och gick ut och gick en mil, jag passerar alltid en Intersportbutik på min promenad och idag slank jag in där och köpte ett par nya inlines. 1400 kronor fattigare gick jag hem med mina nya fina inlines och väl hemma lagade jag lite mat innan jag snörde på mig dom nya fina rullskridskorna. Åkte i två timmar och idag blev det 2,8 mil, fick så jädra ont i fötterna och i höger knä. Sen hem och kolla på en Johan Falk-film med Kim.

- Nya fina inlines...

- Fina...

- Ja här sitter jag...

- Fin dag...

- Inga båtar än...

- Mycket vatten...

- Bro...

- Gammalt vägräcke...

- Ner för denna backe kom jag upp i 32 km/h...

- Blått och gult...

- Tack vare dessa hjältar kan jag åka inlines...

- Båt...

- Massor av vitsippor...

- Blommor...

- 32 km/h på inlimes...

4 kommentarer:

  1. :-) Du hoppar från måndag 20 till tisdag 22...Hur tänkte du där? :-)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder, måste vara härligt att susa fram på inlines...jag skulle slå ihjäl mig...:)

    SvaraRadera