måndag 20 april 2015

Måndagen den tjugonde april 2015

Då var det måndag igen och måndagar suger som vanligt, men den här måndagen är lite annorlunda. Idag ska jag på YKB-utbildning med jobbet så det blir till att sitta bakom skolbänken idag. Utbildningen började redan klockan 08:00, vilket är på tok för jävla tidigt - för mig. Jag låg och drog mig på tok för länge så det blev till att damma av inlinesen och i illfart dra bort till halkbanan i sällskap av solen och tusen sekundmeter storm. Det enda som jag lärde mig var att det finns: 79000 stycken tunga lastbilar,  13900 bussar och 4,4 miljoner personbilar i Sverige

- 07:30 är för tidigt...

- Hej vad det går...

- Hittade maskrosor igår 19/4-2015

- Så är det...

- En sak...

- Avsågad Volvo...

- En älgkrockad bil...

- Gamla barnstolar...

2 kommentarer: