fredag 8 maj 2015

Fredagen den åttonde maj 2015

Jag låg och drog mig till tolv idag efter att ha sovit i över tolv timmar, lika trött som en trattkantarell gick jag ut och tog en promenad på femton kilometer. Efter promenaden slank jag in på stans grekiska restaurant för att trycka in lite mat i truten, sen gick jag hem och spelade Killzone 3 med Palmen en stund innan jag började jobba klockan 18:30. Efter jobbet gick jag hem och spelade mer Killzone 3 med Palmen. Äntligen helg!

- Björk...

- Svanar - i plast...

- Enda vägen är Utvägen...

- Sliten skylt...

- Blomma...

- Gula blommor...

- Vita blommor...

- Blå blomma...

- Mat...

2 kommentarer:

  1. Ok...den översta med rosa blomma heter Hjärtbergenia, den gula är en Gemsrot aka Vårkrage, den vita är något slags Pingstlilja och den blå/lila är en Vintergröna. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jösses, vilket proffs du är! Hur kan du så mkt om blommor och natur? Vad skulle jag göra utan din expertis? Kram

      Radera