fredag 26 juni 2015

Fredagen den tjugosjätte juni 2015

Jag gick och la mig klockan fem i morse, anledningen var att jag spelade Batman: Arkham Knight och jag var inte trött. Klockan 11:30 sprang jag upp på toa och efter det så kunde jag inte somna om, jjag klev upp och slängde i mig lite käk. Kim och jag gick till Clas Ohlson då Kim behövde ellontakter till badrummet och sen gick jag ut och gick en mil. Det är kul att ställa sig på vågen nu, efter mycket slit och ett socker-stopp så visar vågen 60 kilo. Dom flesta hamburgare från USA-resan är alltså borta, men jag tycker att det finns mer fläsk att motionera bort. Väl hemma efter promenaden blev jag så trött att jag gick och la mig och sov i en timme, sen gick jag till jobbet och jobbade mellan klockan 19:32 och 02:35. Efter jobbet gick jag hem och spelade Batman: Arkhan Knight en stund.

- Clas Ohlsons färgkombo a la Miami Vice...

- Ett rött långt staket...

- Falun...

- Där borta är Lady in Red...

- När dessa är bruna är sommaren slut...

- I en viadukt någonstans i stan...

- Ser sjön...

- En klase lupiner...

- Trappan upp till skogen...

- Jag bor inte granne med grann gran...

- Vita blommor...

- Jag har inte ätit bröd eller chips sedan mars 2014...

- Denna vindstrut har fått jobba under den blåsiga försommaren...

- Stans helikopterplatta...

- Its not safe to leave the safe here...

- Gick en mil på 1:47:35 och brände 534 kalorier...

- Klockan 0240 är det riktigt ljust ute...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar