fredag 17 juli 2015

Fredagen den sjuttonde juli 2015

Äntligen fredag och jag är ledig i helgen, så värst ledig är man ju inte då man ska tvätta och städa. Jag gick och la mig klockan 04:30 i morse efter att ha suttit uppe och bokat vandrarhem, inrikesflyg och annat skoj till min Australienresa i januari. Trött som en gris vaknade jag innan klockan tio, det blev inte många timmars sömn. Hur jag än försökte så gick det inte att somna om, jag klev därför upp och gick ut och åkte inlines i en timme istället. Sen var det bara att laga till lite mat och skyffla in i truten, mätt och belåten hoppade jag i mina arbetskläder och gick iväg till jobbet. Jag jobbar mellan klockan 12:42 och 21:53 och efter jobbet ska jag hem och spela Grand Theft Auto V: Online med Adam.

- Jag hann åka en timme innan jobbet...

- Bedrövligt väder...

- Fyra personer som genererar mängder med sopor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar