lördag 18 juli 2015

Lördagen den artonde juli 2015

Vaknade klockan tolv idag, det var mobillarmet som hade mage att ringa vid den tiden, nej mobiler har ingen mage. Trött som en gammal brandsläckare gick jag upp, jag lagade till lite mat och gick sedan ner på stan. Jag gick in på Phonehouse för att kolla på en iPhone 6, mitt mobilabonnemang går ut i oktober och då är min nuvarande iPhone 5 hela två år gammal. Jag är rätt säker på att jag vill ha en iPhone 6, men när jag ska köpa den är oklart. Jag sparar pengar till min Australienresa. Sen gled jag in på Dressman för att köpa sex par strumpor som min far hade beställt, jag passade på att besöka Gamestop när jag ändå var på stan. Sen gick jag hem till min far med strupogna som sällskap, vi pratade om sport, trav, sport, simning, idrott och om sport igen. Sen umgicks jag lite med Nina innan jag gick hem och spelade Grand Theft Auto V: Online med Adam och det gjorde jag hela kvällen.

- Handlar strumpor...

- Handlar läsk...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar