söndag 19 juli 2015

Bloggen fyller sex år

Den 19 juli 2009, för sex år sedan alltså, startade jag en blogg på Aftonbladets bloggportal, jag startade den för att blogga om förberedelserna inför min första Australienresa år 2011. Plötsligt bestämmer sig Aftonbladet för att lägga ner sin bloggportal och jag tvingas leta reda på ett nytt ställe att blogga på, jag bestämmer mig för att blogga på blogspot.com söndagen den 19 juni 2011. Den 23 november 2011 registrerar jag webadressen ensammavargen.nu. År 2012 fixade jag en Facebooksida om min blogg som idag gillas av 117 personer. Jag har postat 1855 inlägg under dom fyra år som jag haft bloggen på Blogspot. Namnet "Ensamma Vargen" kommer från rollspelsböckerna med samma namn samt att jag älskar vargar. Sen är jag lite av en ensamvarg ibland, jag älskar nämligen att resa själv och att få sköta mig själv utan att någon ska lägga sig i är underbart. Just idag fyller bloggen sex år - tack vare dig. Så tack för att du läser min blogg och tack för att du inspirerar mig att fortsätta blogga. Tack! Den 3 september kommer jag blogga om min Italienresa och den 11 januari nästa år kommer jag blogga från Australien.

- Bloggen fyller sex år, tack vare dig. Tack!

2 kommentarer: