lördag 25 juli 2015

Lördagen den tjugofemte juli 2015

Jag klev upp 12:50 idag, tröttare än en häst med kolik. Jag och Kim for iväg till OoB och handlade lite rengöringsprylar och sen for vi hem. Väl hemma satte jag mig ner och spelade Grand Theft Auto V: Online, jag fick spela själv idag eftersom Adam glor på F1, om sex veckor ska vi åka till Italien och se F1 live. Men just nu sitter jag bara och längtar till nästa lördag då jag ska se Mission Impossible: Rogue Nation på bio, filmen har fått riktigt bra betyg av många filmkritiker och den har premiär den 31 juli. Det är bara hashtag MI5 i skallen nu och jag älskar alla tidigare filmer om Ethan Hunt aka Tom Cruise. Det blev inte mycket gjort resten av den här lördagen, det blev bara tv-spel.

- Jag vill se den nu... #MI5

- Mat på Tzatziki...

2 kommentarer:

  1. Min yngsta påstår också att han ska se den filmen...han fick ju inte se nya Terminator pga åldersgränsen. Måste kolla vad den här har för gräns...annars blir det Minionerna :)

    SvaraRadera