söndag 26 juli 2015

Söndagen den tjugosjätte juli 2015

Ett åskoväder utan dess like väckte mig innan mobillarmet idag, tröttare än en raggsocka klev jag upp. Kim sålde sin Playstation 3 igår och köparen kommer och hämtar den i eftermiddag, jag hjälpte Kim med att radera hårddisken och packa ner den. Sen ville Kim åka till Ikea så det var bara att hoppa in i bilen och åka dit, jag som hatar vägen till Borlänge. Jag köpte en matta, stolsdynor och en kudde. Sen åkte vi till Max där jag köpte en hamburgare utan bröd, det dök upp fåglar när vi satt i bilen och käkade så jag matade dem. Sen åkte vi tillbaka till Falun och upp till Siba där Kim köpte en PS4:a, sen for vi hem och packade upp allt. Kim monterade badrumsskåp och jag intästallerade hennes PS4:a, det tog en jäkla tid att få igång PS4:an med spelet Grand Theft Auto: V eftersom man man måste uppdatera allt.

- Ikea, djävulens labyrint...

- Kim köpte detta handfat till andra badrummet...

- Handlat lite...

- Matar fåglar på Max...

- Jag tankar Kims bil...

- Fixar Kims PS4:a...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar