måndag 20 juli 2015

Måndagen den tjugonde juli 2015

Adam hörde av sig klockan 03:00 inatt och berättade att jag kunde åka och hämta upp honom i Borlänge. Vi bestämmer att jag ska skjutsa hem honom så kan han hämta bilen senare idag. Efter att ha släppt av Adam hemma hos honom så åker jag hemåt, jag blir dock tvungen att stanna till på vägen hem. Det visade sig att himlen bjöd på ett fyrverkeri av färger och jag var tvungen att stanna för att fota den, efter att ha njutit av himlen och tystnaden så styrde jag hem. Väl hemma igen var det bara att gå och lägga sig, då var klockan 04:10.

Klockan 12:30 vaknar jag och är trött, kroniskt trött - som vanligt. Jag skickar iväg ett sms till Adam för att höra vilken tid han vill ha tillbaka bilen, han svarar att han klev just på bussen in till stan. Det kommer dock ta en stund innan Adam kommer fram så jag går ner i källaren för att hämtar en av Kims söners cykel som är trasig. Jag tar med cykeln och lämnar in den på Cykel och Fjäll, precis som förra veckan alltså. Sen springer jag till Film och Fabel för att lösa ut ett paket till Kims ena son och efter det möter jag upp Adam. Han får tillbaka bilen och jag bestämmer mig för att åka inlines, jag hinner åka ett par timmar innan det är dags att åka hem och ta en dusch. Sen hoppar jag i mina jobbarkläder och går iväg till jobbet, jag jobbar mellan klockan 16:11 och 20:56 idag och det var ju trevligt. Något mindre trevligt är att på onsdag är det cruising i stan, något som jag avskyr. Efter jobbet gick jag hem och spelade Grand Theft Auto V: Online med Adam.

- Klockan 03:55 den 20 juli 2015...

- Chevrolet Camaro...

- En Lamborghini Gallardo i stan...

- Bilen är från 2008...

- Åker på Linnévägen, stans bästa asfalt...

- Slut på det roliga...

- Dubbel RP och GTA $...

1 kommentar:

  1. Ja det var verkligen lätt att fota bra bilder i natt :) Jag hade tur :)

    SvaraRadera