måndag 13 juli 2015

Måndagen den trettonde juli 2015

Jag vaknade innan mobillarmet idag, trött som en ballongvisp klev jag upp. Jag kände mig fruktansvärt sliten men det var sol ute så jag satte på mig mina inlines och for iväg, en timme hann jag åka i värmen och på stan stod kollegan Sara i skuggan och tyckte det var varmt. Haha! Väl hemma igen så tog jag en dusch för att sedan gå till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:28 och 23:30 och när jag kommer hem ska jag nog spela Batman: Arkham Knight eftersom Adam förmodligen ska sova. I morgon är jag ledig, fast man är ju aldrig ledig på lediga dagar. Jag ska göra storkok, lämna in cyklar på lagning, åka inlines, åka till Ikea med Kim och tvätta. Häcken full i morgon alltså.

- Här är han som skrev det du just nu har läst...

- Några av Faluns röda stugor...

- Faluns gamla fängelse är nu ett vandrarhem - va fängslande!

- Rosor och ett gult hus...

- Med inlines upp för stans brantaste backe...

- Linnévägen. Grym asfalt och brant backe...

- En timme blev det...

- Devils Marbles norr om Alice Springs, hit planerar jag att köra. Det är cirka 50 mil från Alice så det ska nog hinnas med. Foto: aussierambling via IG

- Klockan 23:12. Nu åker jag hem...

2 kommentarer: