söndag 12 juli 2015

Söndagen den tolfte juli 2015

Jag gick och la mig klockan 05:30 i morse, det var Batman: Arkham Knight som höll mig uppe. Det värsta med att flytta hemifrån är att det finns ingen som talar om för en när det är dags att gå och lägga sig, jag är nog inte tillräckligt vuxen än. Märkligt nog så vaknade jag före mobillarmet och kände mig pigg, det måste vara all överdos av solens d-vitaminer. Jag gick upp och spelade mer Batman: Arkham Knight, tog en dusch och sen lagade jag lite mat. Efter att ha tryck in käk i truten så var det bara att knata iväg till jobbet. Idag jobbade jag mellan klockan 13:57 och 17:17 och det kändes ju rätt bra måste jag säga. Väl hemma igen så for Kim och jag iväg till Ica Maxi för att storhandla och väl hemma efter matbestyren så satte jag mig ner för att spela Grand Theft Auto V Online med Adam.

- Jag är snart vaken...

- GTA V Online med Adam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar