onsdag 1 juli 2015

Onsdagen den första juli 2015

Det är den första juli och vi är halvvägs genom året 2015, juli är också årets sista hela sommarmånad, visst kan det vara varmt i augusti också men dom sista veckorna i augusti har det väl aldrig satts något värmerekord i. Mobillarmet ringde klockan 10:00 idag, men jag var så trött att jag sov en timme till. När jag vaknade till liv och kollade igenom Facebook så hade tydligen Sverige vunnit något i går kväll, om det var curling eller hockey vet jag inte. Ute var det äntligen sommar och jag körde ner fötterna i mina inlines och stack ner på stan, jag njöt verkligen av det fina vädret samtidigt som jag tänkte på morgondagens temperatur. Det ska bli trettio grader och strålande sol i morgon och då ska jag banne mig kliva upp klockan tio om det är det sista jag gör. Jag hann åka inlines i några timmar, retas lite med min kollega Sara som inte gillar att jobba i denna värme, innan det var dags att kasta i sig lite mat i truten och gå till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 14:28 och 23:30 och efter jobbet ska jag hem och spela Batman: Arkham Knight på min Playstation 4. Kan passa på att tipsa om sidan www.alltomplaystation.se för er som vill veta mer. Tack för att du orkar läsa min skräpblogg.

- Min utsikt från kontoret idag...

- Älskade värme <3

- Ja vem bryr sig?..

- Fick sms om att ett av dom planen jag flyger till Australien med är försenat 20 minuter. Bättre försenat är tidigarelagd...

- Hosjön utanför Falun...

- Samma ställe som jag fotade soluppgången på i söndags morse...

2 kommentarer:

  1. Vad är definitionen på en skräpblogg? Jag gillar din blogg. Man behöver inte ha en massa åsikter eller "något viktigt" att säga för att en blogg ska vara bra :) Se vardagsinläggen som en "pausbild" mellan resebloggandet om det känns bättre :D Vackra bilder!

    SvaraRadera