torsdag 2 juli 2015

Torsdagen den andra juli 2015

Jag vaknade klockan åtta idag, en hel timme innan mitt mobillarm skulle ha ringt, jag antar att det beror på att jag är så förväntansfull på dagens fina väder. För det här känns som när man var liten och väntade på att tomten skulle komma med julklappar. Jag är lyrisk idag! Jag behöver väl inte skriva att jag var lika trött som en verktygslåda idag, jag åkte inlines lika bra som min mamma innan jag vaknade till liv. Efter att ha åkt inlines i fyra timmar, retats med min kollega Sara som inte gillar den här värmen, gick jag och la mig och sola på det tak som jag brukar sola på. Tak är bra, man kommer närmare solen och det är hett som bara den där uppe. Klockan 13:30 satte jag på mig inlinesen igen och drog hem för att ta en dusch och för att klä om till jobbarkläderna. Idag jobbar jag mellan klockan 14:39 och 0:23 vilket var jäkligt synd för att jag ville sola mer, men i morgon börjar jag jobba klockan 18:30 och gissa vem som kommer gå upp klockan 08:00 i morgon och vistas i solen i nästan tio timmar. Efter att ha jobbat klart fick jag hem och spelade Batman: Arkham Knight på Playstation 4.

- Klockan 08:30: 22 grader...

- Klockan 09:30: 24 grader...

- Klockan 10:30: 25 grader...

- Klockan 11:30: 26 grader...

- Klockan 12:30: 27 grader...

- Klockan 14:30: 28 grader...

- Så fint väder...

- Äntligen sommar...

- Just nu en bra stad, om fem månader är det världens sämsta stad...

- Kolgården...

- En så underbar dag...

- Inte ett moln på himlen...

- Rosor...

- Korset på Kristine kyrka...

- Inte ett enda moln, men massor av fåglar...

- Sommar <3

- 30 grader idag...

- Falu Koppargruva...

- Mmmustang...

- Kontorsutsikt...

- Scania-mys...

- Himlen i en Scania-spegel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar