torsdag 16 juli 2015

Torsdagen den sextonde juli 2015

Jag och Adam satt och spelade Grand Theft Auto V: Online i natt och jag satt uppe till fyra, sen satte jag mobillarmet på tolv och gick och la mig. När larmet sedan väckte mig var jag så trött att jag valde att sova en timme till, men när larmet ringde klockan tretton var jag fortfarande trött. Lika trött som ett skosnöre gick jag upp och samtidigt ringer cykelverkstaden och berättar att den cykel som jag lämnade in i tisdags var klar. Jag bestämmer mig för att hämta ut cykeln eftersom jag hade lite tid innan jag skulle jobba. Fyrahundra kronor för att byta ut däck och slang kostade det och nu är cykeln hel, tur det inte är min cykel. Väl hemma igen så gjorde jag rent duschkabinen och sen var det bara att gå iväg till jobbet, jag jobbar mellan klockan 14:28 och 23:30 idag och i kväll ska jag hem och spela Grand Theft Auto V: Online.

- Det kostade 400kr, tur att jag slapp betala...

- Världens bästa rengöringsmedel för badrum...

- Se hur ren glasen i duschkabinen blev...

2 kommentarer:

  1. Typiskt 71:or att städai badrummet på torsdagar....jag och har också gjort det idag ;)

    SvaraRadera