lördag 29 augusti 2015

Lördagen den tjugonionde augusti 2015

Lördag och jag har nu tre ledig helger på raken vilket är grymt skönt och nästa vecka väntar en hel veckas semster i Italien. Jag gick upp klockan 11:30 idag, lika trött som en toaborste så klart. Jag och Kim packade bilen och drog iväg till tippen för att slänga en hel del av det gamla badrummet. Sen åkte vi hem och spelade lite Grand Theft Auto V: Online, efter en stund så drog vi till gokart-banan i Amsberg. Jag, Adam, Lucas och Linus  tävlade mot varandra i två race, jag vann båda. Sen drog vi till Salladsbaren och käkade mat och sen körde vi hem för att tvätta, och måla om huset på baksidan. Efter att ha målat i två timmar och tvättat klart så satte vi oss ner för att spela Grand Theft Auto V: Online med Adam.

- Lets go...

- Före målning...

- Efter målning...

2 kommentarer: