måndag 31 augusti 2015

Måndagen den 31 augusti 2015

Då var det måndag igen och idag är det den sista augusti, vi står med bägge fötterna i hösten och den vidriga vintern är snart här. Det här är dock en bra måndag kan jag tycka, jag jobbar bara tre dagar den här veckan då jag har semester i en hel vecka med start nu på torsdag. Dessutom så är alla mina kollegor tillbaka på jobbet igen efter att deras semestrar är slut. Mohahaha! Jag vaknade klockan 08:30 idag och jag kunde inte somna om, jag låg och drog mig i en halvtimme innan jag klev upp. Jag gick ut och gick en mil och under promenaden träffade jag på kollegan Sara vars semester tog slut idag, den enda sanna clädjen är skadeglädjen. Något som var mindre trevligt var ett möte med en orm idag igen, det sjuka var att det var precis på samma plats som jag hittade en huggorm för några veckor sedan. Det är inte samma orm så det måste vara rejält med orm på den här platsen som är gång och cykelbanan bakom McDonalds. Jag kunde inte se vad det var för en orm, men den var mindre och mindre ormar är ju värre än sina föräldrar. Väl hemma lagade jag lite mat och sen gick jag och la mig och sov i en timme och det behövdes. Sen var det slut på fritiden och dags att gå till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:48 och 23:49 och efter jobbet ska jag hem och spela Batman: Arkham Knight.

- Vacker spindelväv

- Fint väder...

- Gjorde utfall när jag gick närmare för att ta kort. Ormet kruper...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar