onsdag 19 augusti 2015

Onsdagen den nittonde augusti 2015

Jag klev upp klockan tolv idag, lika trött som en fogsvans bestämde jag mig för att gå ner på stan och till spelbutiken Gamestop. Den första september släpps spelet Metal Gear Solid V och det ska jag köpa, jag tog med mig mitt presentkort på 977 kronor som jag fick när jag bytte in en massa spel i våras. Spelet jag bokade kostade 699 kronor så nu har jag bara 278 kronor kvar på presentkortet, men och andra sidan så slapp jag betala en enda krona för Metal Gear Solid V. Något som jag däremot måste betala är den restskatt på 1106 kronor som damp ner i brevlådan igår, det är en tung utgift att betala när alla kronor och ören går till Australien-resan. Väl hemma igen hoppade jag i mina inlines och åkte en vända innan det var dags att hoppa i jobbarkläderna och gå till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:48 och 23:49. Efter jobbet ska jag hem och spela Grand Theft Auto V: Online, jag kommer få spela själv eftersom Adam jobbar dagvecka och med största sannolikhet kommer att sova när jag kommer hem.

- Presentkort på 977 kronor...

- Restskatt på 1106 kronor...

- Skönt väder...

- Inte ett moln...

- Fin kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar