måndag 28 september 2015

Måndagen den tjugoåttonde september 2015

Det är idag 21 år sedan som Estonia förliste, en otäck historia såklart. En något trevligare historia är att idag fyller min syster Susanne år - grattis! Trött som en gurka klev jag upp klockan 13:45 idag, spelet Metal Gear Solid V: The Phantom Pain håller mig vaken om nätterna - och mornarna. Jag gick till stan för att hämta dom australiensiska dollar som jag betäställde på Forex för en vecka sedan och sen gick jag hem. Väl hemma var det bara att byta om till jobbarkläderna och traska, med bestämda steg, till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 14:59 och 0:23, efter jobbet gick jag hem och spelade mer Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

- Fin himmel i kväll...

- Vacker himmel i kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar