onsdag 2 september 2015

Onsdagen den andra september 2015

Jag sov väldigt dåligt i natt, det regnade konstant och det smattrade ordentligt på fönsterblecket. Strax före klockan elva gick jag upp och packade ner lite smutstvätt som jag sen gick ner med till tvättstugan, medans maskinerna fick jobba med mina lortiga kläder spelade jag Batman: Arkham Knight. En timme senare hämtade jag mina kläder och hängde upp dom hemma, sen var det bara att göra sig i ordning och byta till arbetskläder. Jag jobbar mellan klockan 13:27 och 22:42, efter jobbet gick jag hem för att spela Batman: Arkham Knight och för att fira en hel veckas semester. I morgon reser jag till Bergamo, Italien och det ska bli spännande.

- Tvättar inför resan...

- Spelar Batman: Arkham Knight...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar