tisdag 1 september 2015

Tisdagen den första september 2015

Minns i november, den ljuva september. Ja så heter det ju, men jag finner inget ljuvligt med september. Det är kallt, rått och bara kallt. Jag klev upp strax före tolv idag, lika trött som en matta gick jag ner på stan för att hämta ut en spelvinst på 107 kronor som jag betalade 100 kronor för. Sju kronor i vinst är ju bra. Sen gick jag till Gamestop för att hämta ut spelet Metal Gear Solid: Phantom Pain som släpptes idag, sen gick jag och tog en lunch medans jag ändå var på stan. Väl hemma igen hann jag spela Batman: Arkham Knight en stund innan jag gick iväg till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 14:59 och 0:23 och efter jobbet ska jag hem och spela mer Batman: Arkham Knight.

- Jag betalade med presentkort = 0 kronor...

- Fick en konstig enkrona igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar