lördag 10 oktober 2015

Lördagen den tionde oktober 2015

Tolv är klockan när jag kliver upp idag, lika trött som en eskimå är kall gick jag upp ur sängen. Jag var tvungen att fråga Kim vilken dag det var idag, var det verkligen lördag? Jag och Kim for iväg till Borlänge med en dator som inte mår så bra och sen for vi iväg och handlade på Ica Maxi i Borlänge. Väl hemma igen ville Kims ena son bowla, så vi bokade en bana och for iväg och bowlade i en timme. Jag suger på bowling, minigolf och annat jävla påhitt och idag var inget undantag. Jag fick storstryk av Kims son men jag slog Kim i alla fall - rosenrasande stormade jag ut från hallen med Kim och Kims son i hasorna. Helvete vilken dålig förlorare jag är. Väl hemma igen så hjälpte jag Kim med att rolla färg i ett av sovrummen och på kvällen spelade jag Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Jag är tokimpad av min nya iPhone 6s, kameran och batteritiden är riktigt bra. Fotot som jag tog i bowlinghallen idag imponera i alla fall på mig.

- Bowlinghallen utrymdes efter mitt vredesutbrott...

- Fina färger...

2 kommentarer:

  1. Hahaha! Jag är en utmärkt förlorare...jag bryr mig inte. Har ingen tävlingsinstinkt alls....kanske lite när det gäller ordrelaterade spel/tävlingar men inte annars :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh vad jag önskar att jag var som du. Jag satt och surade som en åttaåring :(

      Radera