fredag 9 oktober 2015

Fredagen den nionde oktober 2015

Äntligen fredag! Mobillarmet väckte mig klockan 09:45 i morse, anledningen till att det ringde så tidigt var för att jag skulle gå till Telia och hämta min nya mobiltelefon. Väl hemma satt jag igång med att ladda nya mobilen, sätta i mitt nya simkort och pilla på inställningarna. Sen gick jag och la mig och sov i några timmar innan det var dags att hoppa i mina jobbarkläder och promenera till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 14:48 och 23:49, efter jobbet gick jag hem och spelade Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Jag är ledig i helgen och då ska det städas, tvättas och fixa allt annat som man inte hunnit göra under veckan.

- Första fotot med nya mobilen...

3 kommentarer:

  1. Hey there! Do you know if they make any plugins to
    protect against hackers? I'm kinda paranoid about losing
    everything I've worked hard on. Any recommendations?


    my web site: farm & castle android cheats

    SvaraRadera
  2. Hurrah, that's what I was seeking for, what a information! present here at
    this website, thanks admin of this web page.



    Feel free to visit my webpage how to hack league of immortals -
    -

    SvaraRadera
  3. Hi Dear, are you in fact visiting this web site on a regular basis, if so afterwrd you
    will absolutely get fastidious knowledge.

    Here is my website league of immortals ingot hack

    SvaraRadera