onsdag 7 oktober 2015

Onsdagen den sjunde oktober 2015

Jag gick och la mig klockan 04:00 i morse och ag ställde mobillarmet på 12:00 för att få åtta timmars sömn. När så mobillarmet ringde så var jag lika trött som en soppslev, jag klev upp och gick ner till stan för att hämta ut spelet Uncharted: Collection som släpptes i butik idag. Tack vare att jag bytte in en massa gamla spel för några veckor sedan så fick jag spelet utan att betala en enda krona. Efter ha hämtat mitt spel så vandrade jag hemåt, jag kände mig som en zombie som inte sovit på två dygn. Morsans gamla vitrinskåp ser piggare ut. Väl hemma igen så hoppade jag i jobbarkläderna och traskade bort till jobbet, idag jobbar jag mellan klockan 14:22 och 22:24 och efter jobbet gick jag hem och spelade Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

- Uncharted Collection, tre spel till priset av ett...

- Skogen idag...

- Ett nytt simkort till min iPhone 6s kom idag...

2 kommentarer: