torsdag 8 oktober 2015

Torsdagen den åttonde oktober 2015

Jag vaknade klockan 08:30 idag och kunde inte somna om, förbannad och trött klev jag upp ur sängen och satte igång spelet Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. Klockan 10:22 pep mobilen till, det var ett sms från Telia där det stod att min nya iPhone 6s 64GB finns att hämta i morgon. Jag som varit inställd på att jag inte skulle få någon ny iPhone eftersom jag inte hört ett ljud från Telia. Jag spelade några timmar innan tröttheten slog till och jag gick och la mig - igen. Klockan 14:00 ringde mobillarmet och lika trött som en omogen gurka var det bara att kliva upp och sätta på sig jobbarkläderna och gå till jobbet. Idag jobbar jag mellan klockan 14:50 och 0:23 och efter jobbet ska jag gå hem och spela mer Metal Gear Solid V: The Phantom Pain. I morgon ska jag gå upp tidigt, ska springa bort till Telia och hämta min nya mobil, det ska bli riktigt roligt.


- Kul med ny mobil, min två år gamla iPhone 5 är trött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar